Braun BT 7220

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun BT 7220 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Wj55 09-06-2020

Veelzijdig scheerapparaat

Geschreven voor: Braun BT 7220

HDeze baardtrimmer heeft ervoor gezorgd dat ik snel en gemakkelijk mijn baard kan bijtrimmen.De kwaliteit van de mesjes zijn ook heel goed die bijgeleverd zijn in de doos van gilette.Heb ondertussen al verschillende varianten en stijlen geprobeerd en dit apparaat maakt het allemaal mogelijk.Zelfs voor de hoofd haren kan hij nuttig zijn.

Pluspunten

• Batterij
  • Kwaliteit
  • Snelheid
  • Hulpstukken

Minpunten

• Geen gevonden

Geert vh 15-05-2020

Lekker handig

Geschreven voor: Braun BT 7220

Ik ben zeer tevreden van dit toestel.
Het bijwerken van mijn baard gaat veel sneller en preciezer dan alle vorige toestellen die ik heb gehad.
De messen zijn super scherp, en toch volledig veilig voor de huid.
Ook het bijgeleverde precizisiemesje is zeer handig in gebruik.

Pluspunten

• Scherp
  • Licht
  • Precies

Minpunten

• Kabel ipv laadstation

JohnnyP 11-05-2020

Handige baardtrimmer

Geschreven voor: Braun BT 7220

Het trimmen van de baard gaat via dit toestel vlekkeloos. Deze All-in-one Trimmer 7 is trouwens een totaalproduct om al je lichaamshaar te verzorgen. Het trimmen geregeld worden tussen 3 en 21 cm via twee opzetkammen. Voor het meer preciewerk zijn er nog twee apparte koppen bijgeleverd, die makkelijk te plaatsen zijn. Voor de gedeeltes die helemaal glad mogen, kan dat via het meegeleverde Gilette Fusion manueel scheermes. Ik kreeg niet het gevoel dat de haartjes bleven vasthangen in het apparaat, waardoor ik vlekkeloos het apparaat vrij kon bewegen doorheen de beharing. De 5 minuten Charge vind ikzelf een handige functie voor wanneer je toch bij een ontladen apparaat weer vlug aan de slag kan. Maar heel vaak opladen hoeft niet, aangezien het apparaat ongeveer 100 min werkt na het volledig opladen van de batterijen (1 uur oplaadtijd). Het borst en ander lichaamshaar wordt vlekkeloos gladgeschoren via de body Grooming kop. De huid voelde nadien ook niet geirriteerd aan, wat je niet van de meeste andere toestellen kan zeggen. Er wordt ook een handig opbergtasje meegeleverd zodat je het apparaat makkelijk kan meenemen op reis. Ik kan dit apparaat zeker aanraden.

Pluspunten

• precies
  • vlug oplaadbaar
  • handige opbergtas

Chicolas 04-05-2020

Nauwkeurig toestel

Geschreven voor: Braun BT 7220

De Braun BT 7220 is een volledig toestel voor haar, baard en snor. Het is compacter dan mijn vorige trimmer, waardoor ik nu veel nauwkeuriger kan werken. Er worden verschillende koostukken geleverd om zelfs de moeilijke Ondanks het slanke design, is het toch een krachtig toestel. De langere batterijduur is ook een groot voordeel! Na 1 uur opladen kan je alweer 100 minuten verder.

Daarnaast is het enorm gemakkelijk om het toestel af te spoelen na gebruik! Gedaan dus met kleine haartjes in de schuif!

Tot slot is het een mooie extra toevoeging dat er een Gillet mesje mee wordt geleverd. Zo kan je na het scheren alles nog glad afwerken.

Pluspunten

• Batterijduur
  • Ontwerp
  • Extra's
  • Kwaliteit
  • Krachtig

Proost 28-04-2020

Zeker een aanrader

Geschreven voor: Braun BT 7220

De Braun Baardtrimmer BT7220 voldoet aan de verwachtingen.
Bij het apparaat is een precisietrimmer en een mini-scheerapparaat bijgeleverd.
Het mini-scheerapparaat werkt voor mij persoonlijk iets lastiger. De precisietrimmer voldoet wel aan de verwachtingen. De kopstukken zijn ook makkelijk om te wisselen en te verstellen in lengte.
Nog een pluspunt is dat het apparaat kan afgespoeld worden onder de kraan.

Pluspunten

• Afwassen onder de kraan
  • Bijgeleverde kopstukken en scheermes

Minpunten

• Precisietrimmer verwijderd niet zo goed het haar